4 простих поради, як все встигати

Як все встигати

Як усе встигати? Це питання нерідко ставлять собі жінки, особливо молоді матусі. Раніше, дивлячись на маму чи бабусю в їхніх щоденних турботах, ви навіть подумати не могли, наскільки часом буває складно організувати таку роботу. Збоку це виглядало само собою зрозуміле – оладки з ранку, накрохмалена сукня, свіжа полуниця з грядочки тощо. Як їм все це вдавалося і коли вони все встигали?

Побут є невід'ємною частиною нашого життя, будь ти домогосподарка чи молода мама, чи бізнес-леді . Він залежить від професії – і актрисам Голлівуду доводиться організовувати свій побут (але там свої нюанси). Що ж робити, коли ні на що не вистачає часу та часто доводиться чимось жертвувати? Як організуватись, щоб усе встигати? І з чого слід розпочати?

4 простих поради, як все встигати: 

1. Визначення мети

Для того, щоб все встигати, вам необхідно переміститися на початок проблеми та визначитися з цілями в житті, на найближче майбутнє, а також поставити глобальні цілі. Врахуйте, що ваші цілі стосуються лише особисто вас. Якщо особисті цілі у вас розмиті, то, відповідно, ви жертвуєте і не живете повним життям. Тому вам не вдається все встигати, ваш час поглинається вашими ж жертвами. Визначте собі мети хоча б на найближчий рік.

2. Постановка завдань

Коли ціль визначена, вам потрібно побудувати шлях до цієї мети. Поставте собі низку завдань. Продуктивніше буде, якщо ви все це запишете на листку або у своєму смартфоні, проводячи паралельно аналіз ступеня важливості. Маючи чітко поставлені завдання, ви зможете регулювати ваш час і все встигатимете.

3. Створіть чіткі правила

На основі поставлених завдань створіть суворі правила. Нехай їх буде дещо всього, але вони мають бути непорушними. Саме правила стануть для вас тим внутрішнім законом, який мотивуватиме все встигати. У результаті, перед вами список з цілями, завданнями та правилами. Нехай він буде весь час у вас на увазі, наприклад, на холодильнику, щоб нагадувати вам про ваше рішення все встигати відтепер.

4. Розпорядок та план

Коли ви все встигаєте у своєму житті, то ви автоматично зможете перестати спізнюватися . Але для цього потрібний чіткий план дій. Візьміть ще один листок і складіть ваш план і порядок життя, враховуючи ряд факторів, що впливають на вашу ситуацію. Для цього закрийте очі і уявіть своє житло і себе в ньому. Що ви бачите? З чого починається ваш день?

Як усе встигати? Прості правила

Порядок та система (розташування предметів)

Тільки уявіть, що всі ваші речі розташовані, наче іконки на планшеті . Подумки розташуйте їх так, як вам подобається. Визначте для кожної речі своє місце. Робоче місце, тільки для робочих речей, розкладіть усі документи по папках. Якщо потрібно, підпишіть папки, щоб не доводилося шукати все знову і знову. Уявіть багатоповерховий будинок, у якого на квартирах немає номерів та позначень, чия це квартира. Напевно, жити в такому будинку було б важко, щовечора підбираючи собі нову квартиру, бо вчорашня вже зайнята. Погодьтеся, абсурдна ситуація. Також справа з предметами і речами в будинку, у всього має бути своя «адреса». За такої організації, ви зможете навести лад у будинку та заощадите час на майбутнє для себе, щоб все встигати.

Щоденні справи та турботи

Важко, коли справи по господарству веде лише жінка. Мимоволі починаєш почуватися попелюшкою. Щоб уникнути негативу в цьому, спробуйте розподілити домашню роботу серед домочадців. Найменша допомога зніме у вас напругу і подарує час для інших занять. Наприклад, введіть правило "поїв - помий за собою посуд". Вимити одну тарілку після себе - секунда, а якщо мити тарілки по всіх одному, то ви відчутно втрачаєте зайвий час.

Це цікаво

Вороги часу, які заважають вам усе встигати

Найчастіше летить непомітно, коли ми дивимось телевізор або сидимо в інтернеті. Щоб правильно побудувати витрати часу, слід контролювати перегляд ТБ та інтернету. Для цього найпростіше рішення - це вибрати список улюблених програм і дивитися тільки їх, не відволікаючись на інше або встановити таймер дозвілля в інтернеті.

Для максимальної оптимізації своїх справ складіть розклад на день, тиждень та місяць для занять, які незмінні у вашому житті та постійно виконуються вами. Наприклад, прибирання, прання, приготування їжі, похід по магазинах, догляд за тілом, зачіска і т.д. Ви самі зможете оцінити, як вам вдається після цього все встигати.

Як усе встигати? Прості правила

Виділяйте час на відпочинок, щоб навчитися все встигати

Звичайно ж не можна забувати про відпочинок. Важливо не тільки добре відпочивати вночі, але і вдень варто робити паузи для відпочинку та перезавантаження. Як не дивно, але не всі вміють чи дозволяють собі відпочивати. Добре допомагають у цьому практики медитації та заняття йогою. Навіть 15-хвилинна перерва здатна творити чудеса. А наприкінці робочого тижня необхідно доставляти собі радості відпочинку: романтичну подорож , виїзд на природу, прогулянка у парку, зустріч із подругою у спа-салоні. А раз на місяць можна організувати похід у театр чи концерт улюбленого гурту. Навіть, якщо ви дуже втомилися, такий відпочинок подарує вам більше сил та енергії, ніж пасивне «байдикування» лежачи на дивані.

Це цікаво

Вибудувавши пріоритети і склавши алгоритм «від складного до простого», виконувати завдання ви будете у зворотному порядку від малого до великого, що неодмінно приведе вас до вашої мети та неминучого успіху у житті.

Стати творцем свого життя і ви все встигатимете!

Повернися живим