Кіберпонеділок: Що це? Коли? Як підготуватись?

Відомий усьому світу Кіберпонеділок , про який кожен хоч раз уже чув, стрімко набирає популярності і в нашій країні. Про що йде мова? Звичайно, про грандіозні знижки! Але не в «Чорну п'ятницю», як ми звикли, а наступного одразу за нею понеділок.

В умовах передноворічної метушні та підготовки ця подія давно набула статусу свята. До речі, дата Кіберпонеділка рік у рік змінюється. Причиною цього є «Чорна п'ятниця» (Black Friday), яка проходить останній тиждень листопада. Відповідно до 2020 року дата Кіберпонеділка припадає на 30 листопада.

Кіберпонеділок

Давайте докладніше розберемося, в чому полягає справжня сутність цієї події. З чого розпочалася традиція щорічних розпродажів? Як правильно підготуватися до Кіберпонеділка, щоб вичавити максимум вигоди та випробувати нові враження від покупок?

Кіберпонеділок: Що це? Коли? Як підготуватись?

Новий, ще зовсім звичний нам термін «Cyber ​​Monday» прийшов до нас із США. Він був придуманий та затверджений у 2005 році переважно через офісних працівників. Справа в тому, що маркетингові дослідження показували активний сплеск продажів в інтернеті протягом кількох років у понеділок після “Чорної п'ятниці”. І найперший інтернет-розпродаж у США показав відмінний результат у 2004 році. А ось в Україні свої обороти Кіберпонеділок почав набирати після 2013 року.

Що таке Кіберпонеділок?

Як було зазначено вище, Кіберпонеділок є наслідком «Чорної п'ятниці». У шаленій гонці за знижками, на жаль, не всі встигають ними скористатися чи купити бажаний товар. Величезні черги, тиснява та обмежена кількість одиниць товару стали побічним явищем у роздрібній торгівлі. Але окрім звичайних магазинів стрімко розвиваються й інтернет-магазини, які також встановлюють акції та знижки. Власне у приставці «кібер» у Кіберпонеділку і ховається відповідь. Кіберпонеділок - це день тотального розпродажу в інтернет-просторі. Практично всі інтернет-магазини готуються до цієї події та заздалегідь рекламують кількість та розмір знижок на свою продукцію.

Основна і важлива перевага Кіберпонеділка - це можливість робити покупки зі знижками, не встаючи з дивана.

Кіберпонеділок

На сьогоднішній день Кіберпонеділок є одним із найбільших у світі розпродажів, акцій та знижок на товари в онлайн-інтернеті. Саме в цей день випадає унікальна можливість "зловити" знижки до 90%, що дуже приваблює клієнтів багатьох інтернет-магазинів. До товарів зі знижками входить абсолютно різний асортимент починаючи від косметики, одягу, взуття, предметів інтер'єру, посуду, меблів і аж до техніки, а часом навіть авто. Додатковою акційною послугою може бути безкоштовна доставка товарів додому.

Як підготуватися до Кіберпонеділка?

Популярність Кіберпонеділка зростає прямо пропорційно до зростання кількості користувачів смартфонів. Адже якщо раніше, щоб зробити замовлення покупцеві, потрібно було дістатися до комп'ютера, то сьогодні це можна зробити прямо «в кишені». Сьогодні онлайн-покупки перебувають на піку популярності. Це дуже зручно — не треба витрачати час на ходіння магазинами, стояти в черзі або довго чекати на консультанта. Широкий асортимент товарів обраного магазину знаходиться у смартфоні. У будь-який вільний час можна вибрати товар, що сподобався, і здійснити покупку.

Однак, щоб охопити всі запропоновані акції в Інтернеті в момент Кіберпонеділка, необхідно підготуватися. В іншому випадку є ризик упустити можливість придбати бажаний товар.

До речі! У багатьох інших країнах такі Кіберпонеділки не «прив'язані» до «Чорної п'ятниці» і можуть проводитись в інші дати.
Порада 1

Своєчасне планування допоможе правильно підготуватися до Кіберпонеділка.
Допустимо, ви давно плануєте певні покупки, але вартість цих товарів вас не зовсім влаштовує. Таким чином, якщо час дозволяє, ви можете зберегти товари в закладки та купити їх у Кіберпонеділок.

Порада 2

Складання списку інтернет-магазинів. Як правило, інтернет-магазини задовго до Кіберпонеділка починають активно рекламувати товари та знижки. Тому резонно буде підготувати список тих інтернет-ресурсів, яким ви довіряєте і стежити за наявністю товарів, що цікавлять.

Порада 3

Пріоритети товарів. Грамотний розподіл пріоритетів дозволить вам здійснити всі задумані покупки та добре заощадити на цьому.

Порада 4

Зважене ухвалення рішень про купівлю. Якими б привабливими були знижки, не втрачайте голову. Насамперед намагайтеся по можливості порівнювати розмір знижок на ті самі товари в різних магазинах. Трапляються випадки, коли не всі інтернет-магазини чесні з покупцями. Будьте уважні.

Кіберпонеділок та подібні йому дні розпродажів дуже стимулюють розвиток інтернет-торгівлі в нашій країні. І хоча масштаби знижок далекі від американських та європейських, все ж таки дуже приємно отримувати задоволення від покупок.

Повернися живим