Конкурентоспроможність салонів краси в усьому світі, в т.ч. і в Україні, з кожним роком розвивається дуже активно. Це зумовлено тим, що жіноча стать прагне мати гарний вигляд. Насиченість цього ринку перевищує 80%. При цьому, вже багато хто відходить від традиційних форматів, а відкривають чоловічі, дитячі, СПА-салони тощо.

Традиційний формат салону вже є не єдиною галуззю цієї сфери. Зараз споживачі можуть обирати потрібну послугу, прийнятну вартість послуг і багато іншого. Це дуже зручно і сучасно. Отже, якщо ви вирішили відкрити свій салон краси, ви зробили точний вибір. Ця сфера завжди буде затребуваною, незважаючи на високу конкуренцію.
Вивчаємо попит у своєму місті та рівень конкуренції
Ще кілька років тому місце розташування перспективних і прибуткових салонів краси було в центрі міста. Нині це не має значення, тому салони активно відкриваються на околицях міста, у спальних районах. Це зрозуміло, адже жіноче волосся постійно потребує догляду. Крім цього, прекрасна половина людства уважно слідкує і за манікюром. Примітно, що навіть у дуже кризових ситуаціях, складному фінансовому становищі, жінки все одно віддають гроші за послуги, що надаються в салонах краси.
Перед відкриттям салону краси насамперед слід добре вивчити цільову аудиторію. Як правило, клієнти стають постійними. Тому ваше завдання - грамотно організувати роботу салону, найняти тільки умілих і досвідчених майстрів, сформувати відповідну для клієнта цінову політику і список пропонованих послуг. Також важливими є такі питання:
- Кількість населення в тій місцевості, в якій ви хочете відкрити салон. На які послуги попит високий, а на які не дуже.
- Який середній рівень заробітної плати в конкретному регіоні. Це дасть змогу правильно сформувати прайс.
- Хто буде майбутніми клієнтами. Тут важливо розуміти вік жінок, їхні уподобання, фінансовий стан.
- Після того, як ви визначилися із зазначеними вище питаннями, необхідно буде скласти детальний бізнес-план закладу.
До нього необхідно включити такі пункти:
- Детальна інформація про сам салон (список послуг, що надаються, їхня вартість, позиціонування).
- Витрати капітальні (купівля приміщення, якщо така планується, його ремонт, купівля обладнання).
- Витрати щомісячні (комунальні платежі, заробітна плата співробітників, реклама, придбання витратних матеріалів тощо).
- Розрахунок доходів і термінів окупності бізнесу.
Як заощадити на старті відкриття салону краси
Під час відкриття абсолютно будь-якої підприємницької діяльності бізнесмен намагається практично в усьому заощадити свої фінансові кошти. Перед відкриттям салону краси спробуйте заощадити на такому:
- Кількість фахівців. Краще в цій справі увагу зосередити на якості послуг. Нехай спочатку буде працювати небагато майстрів, зате вони вкладуть усі свої сили і вміння для того, щоб клієнти до них поверталися знову.
- Мінімізація переліку послуг. На старті салон може надавати тільки, наприклад, перукарські послуги. Пізніше, можете розширювати список (манікюр, педикюр тощо).
- Закупівля допоміжних матеріалів (рукавички та ін.) для роботи одразу і в одного постачальника. Це дасть змогу не просто добре заощадити, а й отримати на постійні покупки знижки. Наприклад, https://sfera.ua/ru/brand/maratem
Окупність бізнесу (майбутні інвестиції, доходи/витрати на старті)
Вартість відкриття салону краси в Україні починається від $8 000. Звичайно ж, ця сума може збільшуватися залежно від того, яким буде клас салону. Мінімальний термін окупності становить 6 місяців. Якщо вкладення будуть великими, тоді й термін окупності бізнесу буде довшим.

