Як налагодити постачання продуктів у кафе

Підприємець, який відкриває кафе, ще на етапі складання бізнес-плану має встановити контакт із постачальниками продуктів. Купувати м'ясо, овочі, крупи та спеції оптом завжди вигідніше. Але крім економії пошук партнерів має бути побудований на високій якості продукції. Давайте розберемося, де шукати надійного постачальника кафе.

Як налагодити постачання продуктів у кафе

Де шукати постачальника продуктів

Постачальників продуктів та напоїв для кафе можна умовно поділити на кілька груп:

  1. Виробники. Вигідніше купувати, оминаючи посередників. Достатньо налагодити контакт із відділом продажів маслозаводу чи пекарні, щоб щодня отримувати свіжу олію та хліб. Великі виробники зацікавлені у постійних покупцях, тому встановлюють вигідні ціни для партнерів. Плюси – найнижча ціна та завжди свіжі продукти. Мінус – з кожним виробником доведеться контактувати безпосередньо.
  2. Національні оптові постачальники. Ці підприємства займаються поставками товарів об'єктам громадського харчування. Вони налагоджують зв'язки із фермерами, цехами, заводами. Плюс – економія часу. В одному каталозі власник кафе знайде все потрібне. Мінус - оплата послуг посередника, сумнівна свіжість товарів.
  3. Фермери. Постачання з ферми стануть фішкою ресторану. Проведіть маркетингову кампанію "З поля - до столу". Ваше меню зацікавить клієнтів. Плюси – свіжі продукти, знижки за постійних закупівель. Мінуси – ціни на товар вищі, ніж у національних виробників.
  4. Місцевий ринок. На ринках працюють перекупники. Весь товар на увазі. Його можна скуштувати перед покупкою. Плюси – великий вибір та можливість торгу. Мінуси – поїздка на ринок забирає багато часу та сил.

Як вибудовувати стосунки з постачальниками

Як налагодити постачання продуктів у кафе

Хороші стосунки з постачальниками є важливими. Витратьте час на створення контакту:

  • Призначте людину зі штату для взаємодії з постачальниками. Він стежитиме за ланцюжком поставок – складатиме заявки, прийматиме товар.
  • Не відкладайте розрахунок із постачальниками надовго, оскільки за великої заборгованості вони можуть відмовити вам. Кафе залишиться без продуктів.
  • Визначте періодичність постачання. Якщо умов для зберігання немає, постачання має бути частим. Свіжість продуктів – запорука успіху кафе.
  • Запропонуйте партнерам рекламу їхньої продукції в кафе в обмін на знижки. Це вигідно обом сторонам.
  • Керуйте запасами та закупівлями – встановіть на комп'ютер спеціальну програму, яка допоможе контролювати наявність та залишок продуктів на складі.

Розглядайте витрачений час та високу початкову ціну на продукти як інвестицію. Витративши трохи часу, ви отримаєте союзників – ділових партнерів, які допомагають реалізовувати бізнес-план.

Повернися живим