Як почати торгувати одягом  

Як показує практика, інтернет-магазин з реалізації одягу - один із затребуваних видів бізнесу онлайн. А модель продажів дропшипінг одягу в Україні — ідеальна для підприємця-початківця.

Як почати торгувати одягом  

Власна фірма з продажу одягу - старт

Продавати можна через інтернет-магазин, дошки оголошень, сторінки у соцмережах.

Однак, спочатку потрібно вибрати:

  • сферу діяльності. Для предметів гардеробу — це жіночі речі з Європи, Китаю чи місцевих виробників, а може чоловічий чи дитячий одяг?
  • цінову політику 

Краще не розпорошуватися, а підібрати одну конкретну нішу в середній категорії вартості, ретельно в ній розібратися та працювати, залучаючи покупців на постійній основі. 

Рівень доходів

Прибуток обумовлений:

  • факторами, що визначають ціну продукції: - закупівля, доставка, можливості на ринку даного товару;
  • витрати, що йдуть забезпечення роботи підприємства: складська оренда, зарплата персоналу, податки тощо;
  • Витрати просування фірми: маркетинг і реклама .

Коли від виручки віднімаються обов'язкові витрати, то результаті виходить сума чистого доходу. У випадку з дропшиппінгом жіночого одягу, магазину, як посереднику, доведеться витратитися тільки на рекламу, все інше робить постачальник.  

Як почати торгувати одягом  

Початкові фінансові вкладення

Щоб відкрити серйозний бізнес із торгівлі предметами одягу через Інтернет, стартовий капітал обчислюється десятками тисяч гривень. Це — реєстрація підприємства, оренда складських та офісних приміщень, зарплата працівникам, закупівля товару, обладнання та офісної техніки тощо.

Якщо торгова точка працює як посередник по системі дропшипінг, співпрацюючи з постачальниками одягу, такими як AGER , спочатку реєстрації та створення магазину достатньо.

Документи для реєстрації та податки

Під час відкриття інтернет-магазину, підприємець повинен зареєструвати свою діяльність.

Найбільш прийнятною формою реєстрації вважається:

  1. ФОП або СПД, з мінімальною кількістю документів, що працюють за спрощеною системою оподаткування. Підходить у разі самостійної роботи без залучення партнерів.
  2. ТОВ з цілим переліком установчих документів для роботи у співпраці з партнерами.

Від доходу та кількості співробітників залежить система оподаткування. Для СПД, ФОП підходить код КВЕД 47.9 (роздрібна торгівля поза магазином) та 2 та 3 група оподаткування.  

Вибір системи продажу

Сучасні можливості розвитку бізнесу через інтернет повною мірою втілилися у такій моделі, як дропшипінг. Його суть полягає в тому, що інтернет-магазин (мерчант) продає товар виробника (дропшипінг-постачальника) як посередник. Його завдання – знайти покупців та ініціювати замовлення продукції. Далі, мерчант передає всі дані постачальнику, він пакує та відправляє товар клієнту безпосередньо.  

Прибуток магазину складає різниця між роздрібною ціною, що пропонується покупцям, та оптовою вартістю виробника. При цьому мінімум витрат з оренди, доставки, закупівлі тощо. Можливість співробітництва із кількома постачальниками. Майже повна відсутність ризиків, якщо не пішла справа. Гнучкість у виборі сфери діяльності.  

Як залучити більше покупців?

Використання сучасних маркетингових методів (SEO, контекстна реклама , SMM-просування, ролики на Youtube, акції, розпродажі тощо) гарантовано збільшать трафік магазину. А нестандартні способи, типу приміряння одягу на віртуальну модель або зйомки відео з демонстрацією колекцій — зроблять торговий майданчик відомим.

Повернися живим