Як показує практика, інтернет-магазин з реалізації одягу - один із затребуваних видів бізнесу онлайн. А модель продажів дропшиппінг одягу в Україні - ідеальна для підприємця-початківця.

Власна фірма з продажу одягу - старт
Продавати можна через інтернет-магазин, дошки оголошень, сторінки в соцмережах.
Однак, спочатку потрібно обрати:
- сферу діяльності. Для предметів гардероба - це жіночі речі з Європи, Китаю чи місцевих виробників, а може чоловічий чи дитячий одяг?
- цінову політику.
Краще не розпорошуватися, а підібрати одну конкретну нішу в середній категорії вартості, ретельно в ній розібратися і працювати, залучаючи покупців на постійній основі.
Рівень доходів
Прибуток зумовлений:
- факторами, що визначають ціну продукції: закупівля, доставка, можливості на ринку цього товару;
- витрати, що йдуть на забезпечення роботи компанії: складська оренда, зарплата персоналу, податки тощо;
- витрати на просування фірми: маркетинг і реклама.
Коли від виручки віднімаються обов'язкові витрати, то в підсумку виходить сума чистого доходу. У випадку з дропшиппінгом жіночого одягу, магазину, як посереднику, доведеться витратитися тільки на рекламу, все інше робить постачальник.

Початкові фінансові вкладення
Щоб відкрити серйозний бізнес з торгівлі предметами одягу через Інтернет, стартовий капітал обчислюється десятками тисяч гривень. Це - реєстрація підприємства, оренда складських і офісних приміщень, зарплата співробітникам, закупівля товару, обладнання та офісної техніки тощо.
Якщо торгова точка працює як посередник за системою дропшиппінгу, співпрацюючи з постачальниками одягу, такими як AGER, на перших порах реєстрації та створення магазину достатньо.
Документи для реєстрації та податки
При відкритті інтернет-магазину, підприємець повинен зареєструвати свою діяльність.
Найбільш прийнятною формою реєстрації вважається:
- ФОП або СПД, з мінімальною кількістю документів, що працюють за спрощеною системою оподаткування. Підходить у разі самостійної роботи, без залучення партнерів.
- ТОВ, з цілим переліком установчих документів, для роботи у співпраці з партнерами.
Від доходу і кількості співробітників залежить система оподаткування. Для СПД, ФОП підходить код КВЕД 47.9 (роздрібна торгівля поза магазином) і 2 і 3 група оподаткування.
Вибір системи продажів
Сучасні можливості розвитку бізнесу через інтернет повною мірою втілилися в такій моделі, як дропшипінг. Його суть полягає в тому, що інтернет-магазин (мерчант) продає товар виробника (дропшипінг-постачальника) як посередник. Його завдання - знайти покупців та ініціювати замовлення продукції. Далі, мерчант передає всі дані постачальнику, він пакує і відправляє товар клієнту безпосередньо.
Прибуток магазину становить різниця між роздрібною ціною, пропонованою покупцям, і оптовою вартістю виробника. При цьому, мінімум витрат з оренди, доставки, закупівлі тощо. Можливість співпраці з кількома постачальниками. Майже повна відсутність ризиків, якщо справа не пішла. Гнучкість у виборі сфери діяльності.
Як залучити більше покупців?
Використання сучасних маркетингових методів (SEO, контекстна реклама, SMM-просування, ролики на Youtube, акції, розпродажі тощо) гарантовано збільшать трафік магазину. А нестандартні способи, на кшталт примірки одягу на віртуальну модель або зйомки відео з демонстрацією колекцій, зроблять торговий майданчик впізнаваним.

