На яскравих розвиваючих іграшках Fisher-Price виросло не одне покоління малюків. Секрети популярності брязкалець, ходунків, сортерів, ігрових килимків та іншої продукції бренду, розкривають експерти інтернет-магазину "Будинок іграшок".

Компанія, що думає про дітей
У далекому 30-му році минулого століття американцям Герману Фішеру, Ірвіну Прайсу та Хелен Шелле спала на думку ідея поглянути інакше на світ дитячих іграшок. Вони впевнено вважали: те, що потрапляє в руки дитини, повинно не тільки веселити, а й розвивати фантазію, розбурхувати уяву і навчати чогось нового. Так на світ з'явилися перші розвивальні іграшки, що продаються під брендом Fisher-Price. Свою продукцію розробники називали не інакше як "обладнання для дітей, що забезпечує безпеку і комфорт малюкові та зручність батькам". Продуманий дизайн, екологічні матеріали, яскраві кольори - саме такими і є іграшки бренду. Вони розважають крихітку, допомагають її заколисати і заспокоїти, спонукають маленьку людину до нових звершень і відкриттів у навколишньому світі.
Дослідження - головний пріоритет компанії. Щоб повною мірою задовольняти потреби діточок, їхніх татусів і матусь, Fisher-Price створила першу у світі ігрову лабораторію. Починаючи з 1961 року, якість іграшок, дизайн і привабливість оцінюють головні експерти - діти та батьки. Спостереження за малюками в процесі гри допомагає команді психологів, дизайнерів та інженерів створювати цікаву та корисну продукцію, яка розвиває, захоплює та надихає. За час існування лабораторії в тестуванні іграшок взяло участь понад 1 млн дошкільнят.

Іграшки, які ростуть разом із крихіткою
Сьогодні продукція Fisher-Price доступна більш ніж у 140 країнах світу і призначена для дітей від народження і до 5 років.
- Серія для найменших (0-6 місяців) представлена музичними механічними мобілями, брязкальцями, підвісками для візочка, яскравими розвиваючими килимками, кріслами-гойдалками та іншими товарами для малюків.
- Для тих, хто вже навчився сидіти, повзати або навіть ходити (6-12 місяців), розроблено іграшки, які допомагають пізнавати світ: співочі звірята, музичні каталки, книжки-розмовляючі віршики з віршами, ходунки з безліччю пальчикових ігор, кнопками, що світяться та видають звуки, та інші. Механізми інтерактивних іграшок стимулюють розвиток усіх органів чуття, допомагають розвивати дрібну і велику моторику, сенсорні навички та допитливість.
- Починаючи з дворічного віку дитина прагне виражати себе в мовленні, активно рухається і намагається в усьому проявляти ентузіазм. Гра стає ненав'язливим заняттям, що впливає на фізичний, когнітивний, соціальний та емоційний розвиток. Яскраві ігрові набори "Томас і його друзі", навчальний робот БіБо, завзяті пісеньки якого підштовхують рухатися та підтанцьовувати, ігрові набори Little People, музичні книжки та смартфони, іграшки-каталки, ксилофон та інші музичні інструменти будуть дуже доречними.
- Трирічні дітки виявляють великий інтерес до рухомих фігурок і ляльок, наборів для будівництва. Для цього віку також підійдуть дитячі ігрові планшети і ноутбуки, USB-конструктори, модульні гоночні траси для машинок тощо.
- Найбільш підходящі варіанти для чотирирічних малюків - іграшки для рольової гри, що сприяють розвитку уяви. Порадують дитину паровозики і поїзди, лялькові будинки, ігрові набори з рухливими фігурками, а також нескладні настільні ігри.
- Іграшки, що навчають лічби та письма, допоможуть п'ятирічному непосиді підготуватися до школи.
Створюючи іграшки, компанія Fisher-Price враховує, що в міру дорослішання дитини змінюються її інтереси та способи гри. Тому серед широкого асортименту продукції батьки обов'язково знайдуть те, що сподобається їхньому чаду.

