Fisher-Price: історія успіху

На яскравих іграшках, що розвивають, Fisher-Price виросло жодне покоління малюків. Секрети популярності брязкальця, ходунків, сортерів, ігрових килимків та іншої продукції бренду, розкривають експерти інтернет-магазину «Будинок іграшок».

Fisher-Price: історія успіху

Компанія, яка думає про дітей

У далекому 30-му році минулого століття американцям Герману Фішеру, Ірвіну Прайсу та Хелен Шелле спала на думку ідея поглянути інакше на світ дитячих іграшок. Вони впевнено вважали: те, що потрапляє до рук дитини, має не тільки веселити, а й розвивати фантазію, розбурхувати уяву та навчати чогось нового. Так на світ з'явилися перші іграшки, що розвиваються, що продаються під брендом Fisher-Price . Свою продукцію розробники називали не інакше як «обладнання для дітей, що забезпечує безпеку та комфорт малюкові та зручність батькам». Продуманий дизайн, екологічні матеріали, яскраві кольори саме такими і є іграшки бренду. Вони розважають малюка, допомагають його заколисувати і заспокоїти, спонукають маленьку людину до нових звершень і відкриттів у навколишньому світі.

Дослідження – головний пріоритет компанії. Щоб повною мірою задовольняти потреби дітлахів, їхніх тат та мам, Fisher-Price створила першу у світі ігрову лабораторію. Починаючи з 1961 року, якість іграшок, дизайн та привабливість оцінюють головні експерти – діти та батьки. Спостереження за малюками в процесі гри допомагає команді психологів, дизайнерів та інженерів створювати цікаву та корисну продукцію, що розвиває захоплюючу та надихаючу. За час існування лабораторії у тестуванні іграшок взяло участь понад 1 млн. дошкільнят.

Fisher-Price: історія успіху

Іграшки, які ростуть разом з малюком

Сьогодні продукція Fisher-Price доступна більш ніж у 140 країнах світу та призначена для дітей від народження до 5 років.

  • Серія для найменших (0-6 місяців) представлена ​​музичними механічними мобілями, брязкальцями, підвісками для коляски, яскравими килимками, що розвивають, кріслами-гойдалками та іншими товарами для малюків.
  • Для тих, хто вже навчився сидіти, повзати або навіть ходити (6–12 місяців) розроблені іграшки, що допомагають пізнавати світ: співаючі звірята, музичні каталки, розмовляючі книжки з віршами, ходунки з безліччю пальчикових ігор, кнопками, що світяться і видають звуки, та інші. Механізми інтерактивних іграшок стимулюють розвиток усіх органів чуття, допомагають розвивати дрібну та велику моторику, сенсорні навички та допитливість.
  • Починаючи з дворічного віку дитина прагне висловлювати себе в мові, активно рухається і намагається у всьому виявляти ентузіазм. Гра стає ненав'язливим заняттям, що впливає на фізичний, когнітивний, соціальний та емоційний розвиток. Яскраві ігрові набори «Томас та його друзі», навчальний робот БіБо, задерикуваті пісеньки якого підштовхують рухатися і підтанцьовувати, ігрові набори Little People, музичні книжки та смартфони, іграшки-каталки, ксилофон та інші музичні інструменти будуть дуже доречними.
  • Трирічні дітки виявляють великий інтерес до рухливих фігурок та ляльок, наборів для будівництва. Для цього віку також підійдуть дитячі ігрові планшети та ноутбуки, USB-конструктори, модульні гоночні траси для машинок тощо.
  • Найбільш підходящі варіанти для чотирирічних малюків - іграшки для рольової гри, що сприяють розвитку уяви. Порадують дитину паровозики та потяги, лялькові будинки, ігрові набори з рухомими фігурками, а також нескладні настільні ігри.
  • Іграшки, які навчають рахунку та письма, допоможуть п'ятирічному непосиді підготуватися до школи.

Створюючи іграшки, компанія Fisher-Price враховує, що в міру дорослішання дитини змінюються її інтереси та способи гри. Тому серед широкого асортименту продукції батьки обов'язково знайдуть те, що сподобається їхньому чаду.

[rainmaker_form id="36985"]

Повернися живим